همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
بیان دیدگاه

پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل روش اثباتی، الگوی اقتصاد مدیریت، الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی، تئوری اثباتی حسابداری، ارزیابی روش اثباتی، هموارسازی سود، فرضیه های مدیریت بر سود، ماهیت هموار سازی سودانگیزه های هموار سازی، هدف هموار سازی سود، ابعاد هموار سازی، نتیجه های حاصل از تحقیق درباره ی هموار سازی سود

مشخصات فایل

تعداد صفحات 46
حجم 795 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب  pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

روش اثباتی

الگوی اقتصاد مدیریت

الگوي  تئوري سندیکا

الگوي تئوري  تصمیم گیری

الگوي ارزيابي اطلاعات تصميم گيرنده

الگوي  تئوري تیم

الگوی اعلام تقاضا

الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی

مسائلي كه موجب تشديد نمايندگي مي شود

تئوری اثباتی حسابداری

ارزیابی روش اثباتی

انتخاب رويه هاي حسابداري

هموارسازی سود-فرضیه های مدیریت بر سود

فرضيه مبتني بر طرح پاداش

فرضيه مبتني بر هزينه هاي سياسي

فرضيه مبتني بر رابطه بدهي ها

ارزیابی روش اثباتی

ماهیت هموار سازی سود

انگیزه های هموار سازی

هدف هموار سازی سود

ابعاد هموار سازی

متغيرهاي هموارسازي سود

ابزارهاي مورد استفاده جهت هموارسازي سود

نتیجه های حاصل از تحقیق درباره ی هموار سازی سود

قسمتی از متن پاورپوینت:

ويژگي الگوي نمايندگي به وسيله دو نوع الگو مشخص مي شود: الگوي وكيل و موكل يا تحليلي كه اصولاً‌رياضي است و الگوي اثباتي- نمايندگي كه اصولاً تجربي است. ريشه الگوي تحليلي – نمايندگي در نمونه اي قرار دارد كه در مقاله بنيادي و پرمايه  كاز ارائه و براي نخستين بار به ماهيت سازمان و روابط وكيل و موكل توجه شد. قراردادهاي آزادانه تاكيد كرد كه بين گروه هاي مختلف سازماني به عنوان راه حلي كارآمد جهت حل اينگونه مسئله هاي مربوط به تضاد منافع، منعقد مي شود. سپس الگوي تحليلي- نمايندگي سير تكاملي پيدا كرد تا داراي اين ديدگاه شد كه سازمان «حلقه هايي از  قراردادهاست.»

گفته میشود زمانی رابطه نمایندگی به وجود می آید که بین شخص به عنوان موکل و شخص به عنوان وکیل قراردادی منعقد گرددکه به موجب آن ،از جانب موکل کاری صورت گیرد که مستلزم تفویض اختیار به وکیل (نماینده )شود .هریک از آنها میخواهند منافع ذهنی خود را به حداکثر برسانند ولی هیچ یک از آنها از منافع مشترک هم غافل نمیمانند.

داشر و ملكوم ( 1970 ) دو بعد هموارسازي را مطرح مي كنند:

1- هموارسازي واقعي {به عمل واقعي اطلاق مي شود كه بر مبناي اثر همگون ساختن سود انجام مي شود يا نمي شود.}

2- هموارسازي تصنعي {به كارگيري رويه هايي از حسابداري است كه در اجراي آن هزينه ها و درآمد را از يك دوره به دوره بعد منتقل مي نمايند}

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " روش اثباتی و هموارسازی سود " می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که میتواند به عنوان ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره